Subscribe Today

Search found 4157 matches

Return to advanced search

5 facts

1 Yamaha still the best sled Bar none
2 Cat riders are in the best physical shape due to riding out an walkin back.
3 Skidoo"s blowup at a alarming rate.
4 Polaris are the yugos in the snowmobile world.
5 Real world snow is better than your snow
by raisinL
December 23rd, 2012, 4:54 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: 5 facts
Replies: 7
Views: 614

Yup

It's time to ride!
by raisinL
December 22nd, 2012, 12:12 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: Yup
Replies: 1
Views: 320

RW close call...and one for ricky

Like cost over 12 grand he better like it lol
by raisinL
March 12th, 2011, 3:19 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: RW close call...and one for ricky
Replies: 18
Views: 1403

RW close call...and one for ricky

Yep thats the one he got I belive he snowchecked it
by raisinL
March 12th, 2011, 3:17 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: RW close call...and one for ricky
Replies: 18
Views: 1403

RW close call...and one for ricky

My bro is a skidonkey kinda guy had the same sled he traded up this yr for the new 800 11. He dont put enuff miles on em to get the real experiance of wrenchin.
by raisinL
March 12th, 2011, 3:01 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: RW close call...and one for ricky
Replies: 18
Views: 1403

RW close call...and one for ricky

1 of them saplins take off yer left ski? wtf
by raisinL
March 12th, 2011, 2:36 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: RW close call...and one for ricky
Replies: 18
Views: 1403

Its Gone

OMG slickstik was ridin a yam this yr? WTF up wit dat?
by raisinL
March 9th, 2011, 1:41 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: Its Gone
Replies: 27
Views: 733

Cyl index time again........

I do likes how a sled handles but been always been addicted to straight line speed I guess. Nothin more fun than runnin a guy then seeing his reaction when in split seconds ya put 10 sled lenghts on him. Something slick could'nt & would'nt understand.
by raisinL
March 6th, 2011, 10:35 am
 
Forum: Trash Talkers
Topic: Cyl index time again........
Replies: 19
Views: 1448

I'll take one in white and orange please.

lol I sometimes take my lazer pointer and watch the cat chase that too.
by raisinL
March 5th, 2011, 2:25 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: I'll take one in white and orange please.
Replies: 70
Views: 4458

Cyl index time again........

[img]http://i33.photobucket.com/albums/d78/2dalooch/photo-1.jpg?t=1299374302[/img] A way closer veiw of what firstimer would view if we did race. [img]http://i33.photobucket.com/albums/d78/2dalooch/photo.jpg?t=1299374611[/img] I raise your cylinder count by over 200 hundo and call.lol good times.
by raisinL
March 5th, 2011, 1:40 pm
 
Forum: Trash Talkers
Topic: Cyl index time again........
Replies: 19
Views: 1448
Next

Return to advanced search

cron