Page 4 of 19

sport atv for sale...

PostPosted: June 3rd, 2005, 7:19 am
by REVRECK
Chit that turned out better than I expected it would, both you guys are funny.

sport atv for sale...

PostPosted: June 3rd, 2005, 1:07 pm
by nab4me
i hate people that speak french, every time i hear it i want to punch da person in da head hey revreck does it really matter if we were speaking german considering that in about oh 3 years u damn americans are gonna have every damn country but usa and canada bombed but oh wait u guys cant aim worth a shizz so u will probably end up killin yourselves with da retards u are puttin in da air. why do you think that everyone ducks when the americans fly over? cuz u cant aim. besides most of you still think that we live in igloos eh!:)

sport atv for sale...

PostPosted: June 3rd, 2005, 5:56 pm
by ArcticEd
You under estimate us. We know all about your customs. We know that you spell funny. We know that you hate Quebec (We're not that far apart on this one.)
Some of us even have the whole "Eh" thing figured out. (Beauty, Eh????)

Oh, and we already know that you don't live in igloos.

You build your houses out of the crates that they ship moose from the moose factory in. You live in moose-crate houses.
See??????
And you thought that we don't know shizzle about Canada.

BTW, if you take Celine Deon and Bryan Adams back and keep them up there, we'll call it a even, and stop taunting you on here. Deal?????

sport atv for sale...

PostPosted: June 3rd, 2005, 9:14 pm
by REVRECK
I'm probably the wrong one to reply to that nab. Beside's theres a whole lotta people that need to be bombed anyway's. I'm thinking if the gov. cant keep us outta other people's business,(and we know they can't)we might as well go ahead and take care or Iran, Syria and reach out and touch Korea while we're at it.According to you we can't hit chit so we'll just have to use a lot of bomb's.How's that sound?:B

sport atv for sale...

PostPosted: June 4th, 2005, 4:08 am
by Vmax700
[url=http://www.cafepress.com/nukecanada]Canada Sucks[/url]

sport atv for sale...

PostPosted: June 4th, 2005, 4:12 am
by FiredUpRupp
LMAO! I'll have to get me one of them shirts for my trip to thunder bay... :)

sport atv for sale...

PostPosted: June 4th, 2005, 4:13 am
by GThunda
LMFAO!

I just ordered 6 value shirts, one ringer, 3 for the wife, a thonger, a baby creeper, and a coffee mug.

sport atv for sale...

PostPosted: June 4th, 2005, 1:28 pm
by nab4me
hey arctic ed deal if i can use em for target practice and hey revreck might as well use a lot of nukes considering that u already have them built and if u use them all you might hit something other then water and aspirin factories and hospitals. guess what vmax **** you ya ******* retarded ******* and that shirt is very accurate considering you could hit canada if you are aiming at china and you think that chinks are blind ha :)

sport atv for sale...

PostPosted: June 4th, 2005, 8:07 pm
by REVRECK
cheap shot nab, but thats okay, considering where your from.:)

sport atv for sale...

PostPosted: June 5th, 2005, 3:10 am
by GThunda
[quote=nab4me]you think that chinks are blind ha :)[/quote]

That comment alone proves the type of person you are.