Subscribe Today

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Want to bash brands? Go ahead on this board. Profanity, personal attacks or sexual references will not be tolerated and will be deleted.

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Oldtimer F-7 » February 20th, 2006, 3:34 am

[url=http://www.maximumsled.com/maximumsled/snowmobile/articles_layout.asp?articleid=773&zoneid=1]HERE YA GO OLLIE !![/url]
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Bar It! » February 20th, 2006, 3:41 am

Looks like a duck. AFLAC!!!!!!:B
Give us this day our daily braaaaaaaap!
Bar It!
Member
 
Posts: 71
Joined: December 23rd, 2005, 12:05 pm
Location: Sabattus, ME

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Luv2sled » February 20th, 2006, 3:43 am

LOL......congratulations on having the heaviest four stroke 120 hp sled on the market. Just shows you how far back they are when their twin is 33 lbs heavier than Yamaha's triple. Just an overweight POS...LOL
Life is like a crap sandwich, the more bread you have the less crap you have to eat.
Luv2sled
Member
 
Posts: 321
Joined: August 7th, 2001, 6:47 am
Location: People's Republic of the U.S., behind enemy lines


Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby MM700 » February 20th, 2006, 3:46 am

[quote=Luv2sled]LOL......congratulations on having the heaviest four stroke 120 hp sled on the market. Just shows you have far back they are when their twin is 33 lbs heavier than Yamaha's triple. Just an overweight POS...LOL[/quote]

OMG..it's a TWIN???...LMAO...your kidding me right???...A CAT twin four stroke is heavier than a Yamaha Warrior long track 4 cylinder,and has only 3 more hp than a vector.....LMAO!!!! What a turd!!!!..lol
MM700
Member
 
Posts: 1555
Joined: October 10th, 2001, 9:20 pm
Location: Northern Wisconsin

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby XC800SP » February 20th, 2006, 3:50 am

Yep. looks like everyone is weeping. But I think those are laughter tears !!
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v285/XC800SP/boobsswaggin.gif[/IMG]
XC800SP
Member
 
Posts: 227
Joined: December 18th, 2004, 6:45 am
Location: UAW.. USA

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Oldtimer F-7 » February 20th, 2006, 3:50 am

Turd huh? $100 bucks says it will toast the Vector, ans $10.00 says it can best the HO Polaris. Any takers?

Hey Bar it, I happen to live right near Mr. Aflac himself...in fact met him this AM getting a coffee at the local store. Nice guy, has "Aflac" on his licence plate. I think he is the largest shareholder or something. I was wondering what it would be like to get into a fender bender with the dude who "owns" Aflac...lol...Big blue Chevy Tahoe/suburban...that would suck..
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Oldtimer F-7 » February 20th, 2006, 3:51 am

And hey...how many Yamaha 4 strokes have push button reverse?
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Bar It! » February 20th, 2006, 3:56 am

Oldtimer, I think his Tahoe would put a serious hurtin' on my Windstar:B.

Do the 07 Yammys come with push button reverse? I do like Doos' idea, spin the 2 stroker backwards; less weight.
Give us this day our daily braaaaaaaap!
Bar It!
Member
 
Posts: 71
Joined: December 23rd, 2005, 12:05 pm
Location: Sabattus, ME

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby drifter7 » February 20th, 2006, 3:57 am

[quote=OT]Turd huh? $100 bucks says it will toast the Vector, ans $10.00 says it can best the HO Polaris. Any takers?
[/quote]

Oh boy, here we go. Betting on non-ridden, unproven, soon to be a recall laden sled. How can it? It is over 30 lbs heavier and has the same HP. The sheep are flocking...:B
Image
Image
drifter7
Member
 
Posts: 1660
Joined: May 18th, 2001, 9:29 am
Location: Yammr's Best Trasher Award Winner 2011

Bitter truth, part 2...read it and weep suckers.

Postby Oldtimer F-7 » February 20th, 2006, 4:04 am

But Drifter didn't take the bet.....wonder why?

One word Drifter. [i]Torque[/i]. And drive line effieciency...Do you really think Cat is [i]un-aware[/i] of the extra lbs and how people will knee-jerk react to it? lmao..
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Next

Return to Trash Talkers

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron