Subscribe Today

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Want to bash brands? Go ahead on this board. Profanity, personal attacks or sexual references will not be tolerated and will be deleted.

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Oldtimer F-7 » November 18th, 2007, 4:01 pm

Pats are CREAMING them bisons. Un FREAKIN real.

Can you say DYNASTY ?? UNDEFEATED!!

Ya know who ISN'T undefeated? DA BEARS!!

LMFAO!!
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby GThunda » November 18th, 2007, 4:11 pm

Are you English? I thought you were from New Hempshir?
GThunda
Member
 
Posts: 993
Joined: February 4th, 2004, 9:18 am
Location: Gold Medal Olympic La-Z-Boy Braaaper

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Oldtimer F-7 » November 18th, 2007, 4:15 pm

Huh?

Ya gotta admit it: The Pats are kickin ass. 56 to 10? The Bills should give up football and try soccer.
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.


Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby yoopr » November 18th, 2007, 5:25 pm

Cheatriots suck
Big whoop-beat the bills-Belicheater is a no class SOB
[img]http://banners.wunderground.com/weathersticker/big2_cond/language/www/US/MI/Iron_River.gif[/img]
yoopr
Member
 
Posts: 34
Joined: November 20th, 2006, 12:37 pm
Location: Peavy Falls area-Iron County

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Mainecat » November 19th, 2007, 12:37 am

[quote=yoopr]Cheatriots suck
Big whoop-beat the bills-Belicheater is a no class SOB[/quote]

Really? The first game of the season (jets) the NFL took the films at halftime. How do you suppose he won 10 in a row?
Mainecat
Member
 
Posts: 793
Joined: May 14th, 2001, 10:58 pm
Location: Nice Kitty OUCH!!!

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby mach1mikeM1M » November 19th, 2007, 1:49 am

I hope they go undefeated and loose to the colts in the Super Bowl!
mach1mikeM1M
Member
 
Posts: 2338
Joined: December 12th, 2003, 8:49 am
Location: McHenry ,Illinois

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Oldtimer F-7 » November 19th, 2007, 1:51 am

Peyton is our biatch.
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Luv2sled » November 19th, 2007, 1:59 am

Colts couldn't beat Dallas at this point....LOL, Patriots win another Superbowl.
Life is like a crap sandwich, the more bread you have the less crap you have to eat.
Luv2sled
Member
 
Posts: 321
Joined: August 7th, 2001, 6:47 am
Location: People's Republic of the U.S., behind enemy lines

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby alrightythen » November 19th, 2007, 3:43 am

[quote=mach1mikeM1M]I hope they go undefeated and loose to the colts in the Super Bowl![/quote]

How about they go undefeated and lose to the Packers in the Super Bowl?
Colts b a r e l y won yesterday. Favre should lite up Dallas's secondary on the 29th.
alrightythen
Member
 
Posts: 31
Joined: December 14th, 2005, 4:32 am
Location: USA

Pats 56, Buffalo 10, and it ain't over yet...lmao...

Postby Oldtimer F-7 » November 19th, 2007, 4:08 am

lmao ^^^
yer a high horse'n liberal faggot sympathizer
- Icehole
Oldtimer F-7
Member
 
Posts: 1624
Joined: April 30th, 2003, 6:51 am
Location: Ahead of the rest.

Next

Return to Trash Talkers

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron