Subscribe Today

Hey you smucks.

Want to bash brands? Go ahead on this board. Profanity, personal attacks or sexual references will not be tolerated and will be deleted.

Hey you smucks.

Postby Big Slick » March 21st, 2011, 2:24 pm

[quote=Rick27][quote=NorthernSkunk]slick unloads the yam an is now tryin to buy a ski-doo......that says it all right there riky..[/quote]
It's all about the deal not the brand Duncan![/quote]
Hold your cards folks...We have a BINGO!

(I've only been typing that for a few years).
quote=NorthernSkunk...jus another dumbazz comment that is full of schitt....when the f/k are you gonna grow up....
Big Slick
Member
 
Posts: 1403
Joined: January 19th, 2003, 10:59 pm

Hey you smucks.

Postby NorthernSkunk » March 21st, 2011, 2:27 pm

I agree ski-doos are the best deal out there right now....
Na i'm done with you, your to much of an ass for me!

Your on a need to know basis and since you never come out here you don't need to know....
NorthernSkunk
Member
 
Posts: 5676
Joined: May 13th, 2001, 4:48 am
Location: 2015 XRS 800 E-TEC SKI-DOO

Hey you smucks.

Postby Big Slick » March 21st, 2011, 2:30 pm

Yeah, if I can get a 2008 800 for $2000 I could about break-even again next spring.
quote=NorthernSkunk...jus another dumbazz comment that is full of schitt....when the f/k are you gonna grow up....
Big Slick
Member
 
Posts: 1403
Joined: January 19th, 2003, 10:59 pm


Hey you smucks.

Postby Rick27 » March 21st, 2011, 2:45 pm

[quote=NorthernSkunk]I agree ski-doos are the best deal out there right now....[/quote]
Your alot like slick Duncan, when ya rode the ZR it was the best now you ride ski doo and it's the best. I'm having a hard time telling you two apart about that. Then ya post on other things and I see a big differance in everything else.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...:S
Rick27
Member
 
Posts: 599
Joined: January 30th, 2006, 6:11 am
Location: KING OF THE TRASHERS

Hey you smucks.

Postby Big Slick » March 21st, 2011, 10:56 pm

Don't be confused Richard. I buy a snowmobile if its a good deal and will never buy another new one.
Skunk buys a new snowmobile because he thinks it makes his weiner look bigger.
quote=NorthernSkunk...jus another dumbazz comment that is full of schitt....when the f/k are you gonna grow up....
Big Slick
Member
 
Posts: 1403
Joined: January 19th, 2003, 10:59 pm

Hey you smucks.

Postby Snoway » March 21st, 2011, 11:53 pm

the weiner ride was a flop from whats been released out of the RW...still kinda schetchy on details
ImageImage
Snoway
Member
 
Posts: 3306
Joined: October 13th, 2001, 10:10 am
Location: 2010 M.I.T. AWARD WINNER 2012 Trasher of The Year

Hey you smucks.

Postby Xtreme XC » March 22nd, 2011, 3:58 am

Sup Bazz!!! What's the good word?
[IMG]http://i97.photobucket.com/albums/l231/buddypaw/smallpic.jpg[/IMG]
Xtreme XC
Member
 
Posts: 1340
Joined: May 14th, 2001, 12:25 am
Location: Home of da '09 Beaner Champ & '10 Brim Bay Champ

Hey you smucks.

Postby SLEDHEADRED » March 22nd, 2011, 6:37 am

welcome back aboard Badaszzx
JOIN A CLUB
[url=http://WWW.DRIFTSKIPPERS.COM]The Driftskippers[/url]
SLEDHEADRED
Member
 
Posts: 1110
Joined: June 3rd, 2001, 11:19 am
Location: Battle Creek Michigan

Hey you smucks.

Postby NorthernSkunk » March 22nd, 2011, 1:31 pm

lmfao...riky comparin a 2002 zr800 to a ski-doo 2011 XRS800 .......lmfao....you don't think different sleds can be the best sleds in their respective years riky, of course ya do ....look how many times you backed the SOTY in slowgoer lol
Na i'm done with you, your to much of an ass for me!

Your on a need to know basis and since you never come out here you don't need to know....
NorthernSkunk
Member
 
Posts: 5676
Joined: May 13th, 2001, 4:48 am
Location: 2015 XRS 800 E-TEC SKI-DOO

Hey you smucks.

Postby bad-ass-zx800 » March 23rd, 2011, 5:21 am

The word is polaris sucks, arctic cat sucks and yamaha sucks.

SKIDOO RULES ENOUGH SAID.

HAHA.
[b]05 Black REV X 800
144 Woodys Signature Series Studs - 1.175"
C@A Razor Skis
Stud Boy Shaper Bars 6"
J@T Ceramic Coated silencer.[/b]
bad-ass-zx800
Member
 
Posts: 346
Joined: May 21st, 2001, 2:44 am
Location: Bring on the snow.

PreviousNext

Return to Trash Talkers

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron