Subscribe Today

Viper recall already.......

Want to bash brands? Go ahead on this board. Profanity, personal attacks or sexual references will not be tolerated and will be deleted.

Viper recall already.......

Postby NorthernSkunk » October 29th, 2001, 1:08 am

could any honest viper owners confirm this for us? Supposedly one out of every four vipers has an oil sensor problem. If this is true I hope an honest yamaha trasher would let us know, especially in case I was to go buy one. MUAHAHA!!HAHA!!
Na i'm done with you, your to much of an ass for me!

Your on a need to know basis and since you never come out here you don't need to know....
NorthernSkunk
Member
 
Posts: 5676
Joined: May 13th, 2001, 4:48 am
Location: 2015 XRS 800 E-TEC SKI-DOO

Viper recall already.......

Postby (RYAN) » October 29th, 2001, 1:46 am

Recall the whole d**n sled. It's for the best of everyone.
(RYAN)
 
Posts: 3
Joined: October 28th, 2001, 10:19 am

Viper recall already.......

Postby NorthernSkunk » October 29th, 2001, 2:10 am

actually didn't some edges have oil sensor problems last year? I bet its the exact same sensor lol.
Na i'm done with you, your to much of an ass for me!

Your on a need to know basis and since you never come out here you don't need to know....
NorthernSkunk
Member
 
Posts: 5676
Joined: May 13th, 2001, 4:48 am
Location: 2015 XRS 800 E-TEC SKI-DOO


Viper recall already.......

Postby MM700 » October 29th, 2001, 2:10 am

Skunk and I quote you "I don't make s**t up!!!"
Who's your source????...note I said who is YOUR
source....You are getting closer and closer to owning a VIPER...I mean if there is a recall due to something on their oil injection system...that would be perfect for you..that's something you cat guys have been through several times in the past 10 years...How many CAT models have been recalled for oil injection problems???? A HELL OF A LOT MORE THAN YAMAHA...and I'd put money on that!!!!! LMAO!!!!!!!!!!!!
MM700
Member
 
Posts: 1555
Joined: October 10th, 2001, 9:20 pm
Location: Northern Wisconsin

Viper recall already.......

Postby drifter7 » October 29th, 2001, 2:14 am

Skunk, I just called my dealer, no recalls on the Viper to his knowledge.
Image
Image
drifter7
Member
 
Posts: 1660
Joined: May 18th, 2001, 9:29 am
Location: Yammr's Best Trasher Award Winner 2011

Viper recall already.......

Postby NorthernSkunk » October 29th, 2001, 2:20 am

where did I say this was a fact mm700. I read it on some other boards where the posters really try and help each other and not just trash each other all the time. It's a really happy board, maybe our board should be more like theirs LMFAO!!!! And drifter thanks for callin your dealer, see people there is info here if you just ask.lol. man I hope it snows soon and I find a sled.
Na i'm done with you, your to much of an ass for me!

Your on a need to know basis and since you never come out here you don't need to know....
NorthernSkunk
Member
 
Posts: 5676
Joined: May 13th, 2001, 4:48 am
Location: 2015 XRS 800 E-TEC SKI-DOO

Viper recall already.......

Postby Mainecat » October 29th, 2001, 2:29 am

Yeah skunk I read that too on amsnow. What Cat problems with the oil inj MM? I have had 10 new cats in the last 10 years and I never had a problem?? When was the last time you rode a Cat MM?
Mainecat
Member
 
Posts: 793
Joined: May 14th, 2001, 10:58 pm
Location: Nice Kitty OUCH!!!

Viper recall already.......

Postby Xtreme XC » October 29th, 2001, 2:31 am

Water temp sensors

*This Message was edited on 29-Oct-01 07:32 AM by Xtreme XC*
[IMG]http://i97.photobucket.com/albums/l231/buddypaw/smallpic.jpg[/IMG]
Xtreme XC
Member
 
Posts: 1340
Joined: May 14th, 2001, 12:25 am
Location: Home of da '09 Beaner Champ & '10 Brim Bay Champ

Viper recall already.......

Postby Luv2sled » October 29th, 2001, 2:38 am

LOL...Mainecat, that's a good one. Let me get my boots. You must trade in every 100 miles!LOL...
Life is like a crap sandwich, the more bread you have the less crap you have to eat.
Luv2sled
Member
 
Posts: 321
Joined: August 7th, 2001, 6:47 am
Location: People's Republic of the U.S., behind enemy lines

Viper recall already.......

Postby Luv2sled » October 29th, 2001, 2:39 am

You just can't stop talking about "the finest snowmobile every made" can You?
Life is like a crap sandwich, the more bread you have the less crap you have to eat.
Luv2sled
Member
 
Posts: 321
Joined: August 7th, 2001, 6:47 am
Location: People's Republic of the U.S., behind enemy lines

Next

Return to Trash Talkers

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron